new magazine



Ligger och bläddrar i min nya tidning Bubbelroom. Mycket saker från Acne jag bara dööööör på... men det kostar fläsk. Men har precis skickat iväg mitt CV till ett jobb, och hoppas nu på ett positivt svar. Vad har ni för er? Jag och mamma har precis kommit hem från en timmas powerwalk i karslundsspåret. Härligt att få röra på fläsket! Nu smsade en väninna till mig.. kanske blir en liten tripp till SATIN? ja men kanske. Är ju inte helt frisk ännu men men vafan. Alkohol läker alla sår

Kommentarer
Postat av: Jossebossepäronpung

"Alkohol läker alla sår" just därför du kan följa med ut imorgon och fira eller... haha näöåeor

2011-07-05 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!