hello again friend of a friend



Min pojkvän och massor utav mina vänner tjatar om att jag ska börja blogga.. Och wattafuck det kan jag väl. Ni kanske undrar vad jag gör nu för tiden? Jag har nyss blivit 19år gammal. Jag har sista sommarlovet i mitt liv. Om jag inte får ett cp-ryck och vill börja ettan igen för då har jag några fler... ( Självklart att jag aldrig börja om ettan igen ). Jag har bestämt mig att börja äta nyttigt och motionera så fläsket och cellisarna försvinner. Och denna gång har jag verkligen bestämt mig! Ni kommer säkert få läsa mycket om kost och motion i framtiden. Självklart kommer jag också blogga om mode, eftersom jag klär mig så jävla snyggt. Och skönhet eftersom jag är så jävla snygg. Och så kommer ni få lära känna mitt nya husdjur Bosse-kanin. Han är bög och och älskar att slicka på sin saltsten. Jaa, om ni vill veta lite mer om mig är det ju bara att fråga? var inte blyga för det är inte jag. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!