answers

Anonym: Vart bor du? Svar: Jag bor i en jättefin sekelskifts lägenhet på Väster.

Anonym: Hur ofta brukar du ha sex? Svar: Härligt med ärligt och nyfikenhet. Jag och min pojkvän ligger 4 till 5 gånger i veckan. Man måste ju vila ibland också.. hihi

Anonym:vart bor du nuförtiden? bor du och pojkvännen fortfarande tsm i en lägenhet? Svar: Nu bor jag med min Mor på väster. Nej vi har inte kvar lägenheten på Järntorget. Klarade inte av skolan, laga mat städa och vara ungdom så flyttade hem till mamma. Men nu ska jag och Marcus bo ihop i två veckor medans mamma är på gotland och roar sig.

Anonym:vad gör du och din pojkvän för att hålla ''gnistan vid liv''? Svar: Bråkar skrattar slåss gråter älskar och äter mat. Haha vi gör faktiskt inget särskilt för att hålla ''gnistan vid liv'' vi lyssnar väl på varandra och ställer upp för den andre. Sånt man ska göra! Att jag och Marcus har samma humor är ju ett stort plus, vi är som bästavänner som är kära. Duger det som svar? Puss

Anonym:varför gjorde ni slut? Svar: Vi småtjafsade som fan ett tag. Om allting! Båda tröttna och så tog det slut.. men inget utav oss klarade sig utan varandra så vi jobbade på att inte tjafsa och nu tjafsar vi nästan aldrig. Förutom idag då jag har menshumör och sov på dagen. En riktigt bitch är jag säger marcus... ;)

Anonym:kul att du börjat blogga igen Ida!!!
hur gör du för att klara av din vardag med din diagnos? har fölljt dig länge och har samma problem som dig. så vorre skönt med lite tips ´på att få vardagen att funka lite lättare!
Svar: Åh tack så mycket Raring! Jag bara är.. tänker aldrig på den tyvärr, så kan inte ge något klokt svar. Idag har det vart en sämre dag och jag slängde iväg min iphone i väggen och då fick jag tänka på att lugna ner mig och andas... för det är bara mina saker som jag har sönder och det är riktigt onödigt. Jag brukar aldrig ha några utbrott då min ADHD inte är så stark.. känner mig bara orolig i kroppen ibland. Marcus och mina vänner och famlij märker inte ens av den.. det är vad som säger ;) kanske så vill dom sätta på mig den vita tvångströjan hahaha.

Anonym:hur ofta ses du och din pojkvän och vad gör ni när ni ses? Svar: Alldedes för ofta tyvärr. Vi lagar mat, gosar och håååånglar. Går på kompisars fester ibland. Igår dansade vi i mitt rum nästan hela kvällen och garva åt varandra och nu ska jag knuffa honom i sängen och hångla upp han ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara få fråga hur du gjorde när du gick ut med att du hade din diagnos? hur sjutton vågade du oich har du någonsin ångrat att du gjorde det? hur reagerade folk? behandlade de dig annorlundare, titta snett på dig, lämna dig, snacka skit?..

jag har samma diagnos fast utan H;et och jag har endast berättat för de närmsta men är trött med att hela tiden smyga med det. men är rädd för vad andra ska tycka och att de ska tro att lärarna ger mig bra betyg för att de ''tycker synd om mig''. jag är verkligen kluven och hör gärna både för och nackdelar!

beundrar dig som är så öppen med det och otroligt stark

2011-07-10 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!