today i don't feel like doing anything

Hallå allihopa!
Hur är läget med er? med mig är det bara bra med. Jag ligger i min pojkväns säng. Oj vad jag har saknat honom! Och imorgon åker han ifrån mig igen så vi ses inte på en vecka. Men då kan jag passa på att vara otrogen! Vi har firat hans storebror David som fyller idag. Grattis! Fan vad snygga bröder marcus har.. man kanske ska vara med alla tre...hoehoe. Snart ska jag och Marcus köra rollspel.. jag ska vara Timon och han Pumba. Och vi ska låtsas att hans rum är en savann, där giraffer och flodhästar möts. Hoppas ni får en trevlig kväll. Puss!




Kommentarer
Postat av: YES

Hahahah! Vad roligt att du bloggar igen! Jag vill se mkt bilder!!!!

2011-07-07 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!